Druk UV na gadżetach reklamowych
Gadżety reklamowe są skuteczną metodą na promocję firmy, szczególnie jeśli zastosowano na nich druk ultrafioletowy. Nadruk UV jest niezwykle odporny na wodę, wilgoć, promieniowanie słoneczne oraz wahania temperatury. Dodatkowo jest prosty w wykonaniu, a tusz nie rozlewa się po powierzchni materiału.
Zalety nadruku UV w reklamie
Dzięki działaniu światła ultrafioletowego grafika zostaje pokryta wytrzymałą warstwą plastiku, co znacznie wydłuża żywotność nadruku na gadżetach reklamowych. Wydruki UV doskonale sprawdzają się na sztywnych materiałach, więc można odwzorować na nich praktycznie każdy kolor. Dzieje się tak dzięki nałożeniu na wierzchnią warstwę białego tuszu. Pozwala to drukować na materiale o dowolnym kolorze i przeźroczystości przy zachowaniu jego barwy. Drukowanie wykonane w technologii UV ma fotograficzną jakość, dlatego takie nadruki najlepiej sprawdzają się na gadżetach reklamowych w białym lub jasnosrebrnym kolorze. Jednak stosując biały tusz na poddruki, możemy uzyskać zadowalający efekt także na ciemnych podłożach.
Gadżety mogą być pakowane w zasadzie od razu po nadruku, gdyż schnie on w błyskawicznym tempie i skraca to realizację zamówienia do minimum. Druk UV doskonale sprawdza się w branży reklamowej także dzięki odporności na uszkodzenia mechaniczne i blaknięcie. Podczas drukowania UV nie wydzielają się szkodliwe zapachy, dlatego takie gadżety reklamowe są w pełni bezpieczne i mogą być stosowane na eventach, w biurach itp. Drukarka nanosi projekt bezpośrednio na materiał i do całego procesu nie jest potrzebna dodatkowa matryca. Pozwala to również na bezproblemową personalizację produktów.
Zastosowanie gadżetów reklamowych
Gadżety reklamowe z nadrukiem UV nadają się na prezent dla pracowników. Doskonale sprawdzają się w akcjach promocyjnych oraz jako nagrody w konkursach dla klientów. Gadżety takie jak pendrive, powerbank, wizytowniki, breloki, badge i przypinki pomagają zwiększyć grono odbiorców reklam i wpływają na zwiększenie sprzedaży. Oferowany przez nas wydruk UV na gadżetach reklamowych pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy i jej relacje z nowymi klientami.