Sublimacja

Technologia ta polega na znakowaniu artykułów reklamowych poprzez przejście tuszu sublimacyjnego z wydruku na specjalnym nośniku w strukturę wybranych materiałów lub innych nadających się podłoży za pomocą prasy termotransferowej. W rezultacie otrzymujemy wielokolorowe nadruki w jakości fotograficznej odporne na pranie, ścieranie, zmywanie czy warunki atmosferyczne.

Druk sublimacyjny to przede wszystkim doskonała jakość druku na dzianinach i tkaninach poliestrowych !

Zalety i wady sublimacji
+ Bardzo wysoka trwałość nadruku,
+ Można drukować złożone, skomplikowane wzory w pełnej gamie kolorystycznej,
+ Elastyczność nadruku,
+ Szerokie zastosowanie (kubki, smycze, odzież, parasole, torby, etc.),
+ Brak kosztów przygotowania projektu przed drukiem,
– Druk tylko na materiałach poliestrowych lub z jego domieszką,
– Możliwość nadruku tylko na białych lub jasnych powierzchniach,

IMG_1146