Jakie informacje umieścić na banerze?

Baner reklamowy to rodzaj wielkoformatowej reklamy, której treści z założenia mają trafiać do masowego odbiorcy. Niestety, wszechobecność banerów na polskich ulicach sprawia, że nie jest łatwo wyróżnić się na tle konkurencji. Aby Ci się to udało, musisz stworzyć przede wszystkim wyjątkowy projekt, a jego druk oddać w ręce profesjonalistów. Dobry baner reklamowy jest nie tylko atrakcyjny wizualnie, ale także przyciąga wzrok i przede wszystkim wzywa odbiorcę do działania. Taką funkcję spełnia jednak wyłącznie przy dobrze sformułowanym przekazie.

Jakie elementy muszą się znaleźć na banerze?

Skuteczny baner reklamowy to przede wszystkim taki, który zawiera treści identyfikujące konkretną markę i jednoznacznie się z nią kojarzy. Może być grafiką, krótkim przekazem tekstowym lub jednym i drugim, niemniej nie powinien sprawiać odbiorcy problemów z rozpoznaniem Twojej firmy. Na banerze muszą się znaleźć takie elementy jak nazwa firmy lub jej logo. Alternatywnie możesz też zamieścić na nim dane kontaktowe, dzięki którym odbiorca będzie mógł od razu się z Tobą skontaktować. Banery reklamowe w Poznaniu, które będą zawierały te elementy, stworzysz we współpracy z naszą drukarnią Aniger.

Co jeszcze powinien zawierać skuteczny baner reklamowy?

Poza elementami identyfikującymi Twoją markę skuteczny baner reklamowy powinien wyróżniać czytelny przekaz. Przy tworzeniu tego rodzaju reklamy obowiązuje zasada „minimum słów, maksimum treści”. Oznacza to, że baner musi zawierać konkretne informacje przy jednocześnie maksymalnym ograniczeniu słów. Może informować o produkcie lub usłudze bądź też wskazywać na atrakcyjną promocję. Dobrze, gdy pasuje do charakteru miejsca, w którym ma się znaleźć. Znaczenie ma m.in. kolor i właściwy dobór grafik spójnych z wizerunkiem firmy.

baner