Pomysłowa odzież reklamowa. Jak wyróżnić się wśród konkurencji?

pomysły rozpisane na biurkuO korzyściach, jakie może przynieść odzież reklamowa danej firmie, można by pisać bez końca. W dzisiejszych czasach często jednak nie wystarcza nadrukowanie logotypu lub nazwy firmy na koszulce, by zapadły one w pamięć osobie ją oglądającą. Nad projektem warto się zastanowić nieco dłużej, by odzież wyróżniała się na tle modeli zamówionych przez konkurencję.

​Burza mózgów

Przed złożeniem zamówienia na odzież reklamową warto zrobić w firmie tzw. burzę mózgów dotyczącą ciekawego projektu. W większości branż najlepiej sprawdza się czytelne, chwytliwe hasło (wraz z logotypem lub nazwą firmy), które przykuwa uwagę już z daleka. Chociaż dobrze widziane są hasła humorystyczne, należy pamiętać, że nie zawsze są one dobrym wyborem. W niektórych działalnościach (np. placówki opieki medycznej, kancelarie prawne, zakłady pogrzebowe) wskazane jest zachowanie pełnej powagi. Tu sprawdzi się lepiej trafny cytat lub firmowe motto. W branżach, gdzie odzież reklamowa może mieć mniej formalny charakter, warto poeksperymentować z grafikami lub zdjęciami. Mogą one nawiązywać do działalności danej firmy, lub tak jak wcześniej wspomniane hasła, wzbudzać uśmiech na twarzy spoglądającej na odzież osoby. Jeśli chodzi o kolorystkę, zawsze dobrze jest nawiązać do barw firmowych. O pomysł na firmowy nadruk warto też zapytać obsługę zaufanej drukarni. Czasami strzałem w dziesiątkę okazuje się nadruk fluorescencyjny, brokatowy, czy puchaty, a klient nawet nie wie, że istnieje taki wybór.

Jakość odzieży

​Nawet najciekawszy nadruk nie będzie się kojarzył dobrze klientom firmy, jeśli zostanie wykonany niechlujnie, lub odzież, na której został wykonany, będzie miała bardzo niską jakość. Strój przedstawicieli firmy zawsze musi wyglądać schludnie i nienagannie – dlatego tak ważne jest zlecenie wykonania nadruków doświadczonej drukarni. Fachowcy podpowiedzą, jaka technika drukarska sprawdzi się najlepiej przy danym zleceniu, poinformują też, jak dbać o nadruki. Ze swojego doświadczenia wiedzą również, które pomysły będą zupełnie nietrafione: nieczytelne, nieestetyczne, lub nadające ludzkiej sylwetce dodatkowych kilogramów.